Termeni și condiții
Termeni și condiții
1.) DISPOZIȚII INTRODUCTIVE
1.1.) Magazinul nostru virtual e-shop BrainMarket (www.brainmarket.ro) cu produse și articole de calitate superioară este operat de societatea comercială BRAINMARKET cu sediul în Cehia, str. Hladnovská 83/93, Muglinov, 712 00 Ostrava, cod unic de identificare CUI: 03488578, înregistrată în Registrul Comerțului pe lângă Tribunalul Regional din Ostrava secțiunea C, dosar 60256. Societatea BRAINMARKET va fi denumită în continuare - „noi“.
1.2.) Când comandați orice, dar cu adevărat orice, pe pagina magazinului nostru www.brainmarket.cz (în continuare „interfață Web”), stabilim aici și acum că drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante vor fi reglementate de termenii și condițiile magazinului nostru. În continuare vom folosi termenii „TC e-shop” sau „acești TC e-shop”.
1.3.) Vom vorbi deschis și nu ne vom ascunde în spatele unor termeni. Pentru noi, în contextul acestor TC, veți fi „voi” - vom vorbi despre dvs la persoana a doua plural. Voi sunteți toți cei care cumpărați de la noi, indiferent dacă sunteți consumator sau antreprenor. Uneori există condiții diferite pentru consumatori. Vă vom spune despre acestea în următorul text al acestor TC pentru magazinul virtual.
1.4.) Probabil ați înțeles că ceea ce este menționat între ghilimele reprezintă o abreviere și are un sens definit precis.
1.5.) Acești TC reglementează, în conformitate cu prevederile legislației cehe din Legea nr. 89/2012 Codul civil (denumit în continuare„CC”), drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg din sau în baza contractului de vânzare-cumpărare. Relația noastră contractuală, contractul de vânzare-cumpărare, împreună cu termenii și condițiile, sunt redactate în limba cehă.
1.6.) Uneori, relațiile comerciale nu sunt deloc simple și aduc o mulțime de preocupări. Dacă sunt stabilite limitele și regulile jocului, fiecare își va cunoaste bine rolul, va ști ce este permis, ce nu se poate și care sunt consecințele dacă încalcă regulile. Să începem.
2.) ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE-CUMPĂRARE
2.1.) Produsele, articolele comandate sunt „introduse” de către cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului. Odată ce aveți cele necesare în coșul de cumpărături, vom stabili modalitatea de livrare și modalitatea de plată. Comanda este obligatorie și retragerea presupune unele condiții. Utilizatorii care au cont de utilizator omit pasul de identificare. Despre înregistrare și cont de utilizator vom vorbi mai jos.
2.2.) Orice prezentare a produselor plasate pe interfața magazinului, inclusiv prețurile, are caracter informativ și vânzătorul nu este obligat să încheie contract de vânzare-cumpărare cu privire la aceste produse, prevederile § 1732 din CC nu se aplică. Pentru încheierea unui contract de cumpărare este necesar sa completați formularul de comanda și comanda respectiva sa fie confirmată de noi, prezentare din punctul 2.1 TC.
2.3.) Înaintea transmiterii comenzii către vânzător, cumpărătorului îi este permis să își verifice și să modifice datele pe care acesta le-a introdus în comandă, având posibilitatea de a constata și corecta greșelile apărute în timpul introducerii informațiilor în comandă.
2.4.) Vom verifica intenția dumneavoastră și dacă totul este în regulă, articolele comandate sunt în stoc etc., vă vom trimite imediat un e-mail în care vă acceptăm oferta, intenția de încheiere a contractului. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat. Dacă avem nelămuriri sau dacă ceva nu ni se pare în regulă, fie vă vom confirma acceptarea ofertei și vă vom cere să completați datele și alte informații, sau nu vom accepta oferta dumneavoastră. Toate informațiile vor fi trimise pe adresa de e-mail.
2.5.) Prin trimiterea comenzii dumneavoastră sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Acest lucru este evident, dar trebuie să menționăm. S-a spus deja, dar pentru a fi sigur, mai precizăm că acești TC ale magazinului fac parte din contractul de cumpărare încheiat.
3.) ÎNREGISTRARE ŞI CONT DE UTILIZATOR
3.1.) Dacă doriți să cumpărați la noi mai des, recomandăm să vă înregistrați. Pentru înregistrare și creare de cont, avem un formular simplu pe interfața web a magazinului. Veți completa câteva detalii, iar acest lucru vă va economisi timp pentru comenzile ulterioare. În plus, vă puteți bucura și de alte beneficii. Prin înregistrare, obțineți propriul cont (în continuare „Contul meu”).
3.2.) Accesul la contul de utilizator Contul meu este securizat printr-un nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare accesării contului său de utilizator. Nu avem acces la parola pe care doar dvs o cunoașteți. Dacă uitați parola, sistemul nostru vă va trimite un e-mail la cererea dvs. cu informații pentru setarea unei noi parole. Vă puteți schimba oricând numele de utilizator și parola în Contul meu.
3.3.) Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator Contul meu persoanelor terțe.
3.4.) Să ne întelețem, cumpărătorul este obligat să introducă date corecte și reale. În caz de necesitate, vă rugăm să actualizați orice modificare a datelor introduse în contul de utilizator Contul meu. Datele introduse de către cumpărător în contul de utilizator și în timpul comandării bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.
3.5.) Dacă vă încălcați oricare dintre obligațiile dvs. față de noi, vă putem dezactiva temporar accesul la Contul meu sau îl putem anula. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu și-a folosit contul mai mult de 12 luni.
3.6.) Sunteți responsabili pentru protejarea e-mailului și a parolei împotriva utilizării greșite. Dacă dezvăluiți cuiva adresa de e-mail sau parola dvs. sunteți responsabili pentru utilizarea Contului de utilizator de către terțe persoane, ca și cum ați folosi personal Contul meu.
3.7.) De îndată ce considerați că adresa de e-mail și parola dvs. de autentificare ar putea fi folosite de terțe persoane sau Contul meu poate fi folosit greșit, sunteți obligat să ne contactați imediat și să solicitați blocarea accesului.
4.) MODALITĂȚI ȘI CONDIȚII DE PLATĂ
4.1.) Orice prezentare a prețurilor produselor plasate pe interfața Web are caracter informativ și nu sunt obligatorii. Prețul devine obligatoriu numai atunci când acceptăm oferta dumneavoastră conform punctului 2.3. din TC. Prețul astfel convenit este contractual și final. În general, veți avea prețurile afișate pe interfața web, dar dorim și noi să ne protejăm cumva în caz că ceva nu va fi bine.
4.2.) Prețurile sunt afișate cu TVA inclus, cât și fără TVA, astfel încât să aveți o idee clară cât încasăm noi și cât statul nostru. Dacă nu este specificat altfel, prețul include TVA și toate taxele aferente.
4.3.) La prețul produselor se adaugă taxa pentru modalitatea de livrare și prețul pentru modalitatea de plată selectată. Dacă comandați produse de o valoare financiară mai mare, acestea pot fi livrate fără taxe suplimentare. Prețul informativ al modalității de transport și de plată vă vor fi confirmate din nou în mod obligatoriu la acceptarea ofertei de către noi. Vă rugăm să înțelegeți că informațiile privind prețurile de livrare și plată sunt valabile doar pe teritoriul Republicii Cehe și Slovaciei. Pentru alte țări, stabilim prețurile individual după un acord prealabil.
4.4.) Puteți alege dintre următoarele modalități de livrare pe care le oferim:
- Transport/livrare prin serviciile oferite de compania Packeta;
Informații legate de opțiunile de plată pentru România sunt prezentate pe pagina TOTUL DESPRE CUMPĂRĂTURI.
4.5.) Expediem produsele doar după achitarea prețului convenit, cu excepția cazului în care stabilim altfel. Nu se aplică paragraful § 2119, aliniat 1 din CC. Puteți alege dintre următoarele opțiuni de plată pe care le oferim:
- Plata la livrare - ramburs;
- Prin card bancar – plata online cu cardul prin intermediul sistemului de plăți Global Payments s.r.o. plata în avans;
- Transfer bancar rapid – plata online prin ordin de plată pentru bancile menționate;
- Fără numerar - plata cu cardul de credit salvat în Apple Pay și Google Pay
4.6.) În cazul plății în numerar sau în cazul plății prin ramburs, prețul de achiziție este scadent din momentul preluării produselor. În cazul plăților bancare, prețul de achiziție este scadent în termen de 7 zile de la încheierea contractului. Dacă suma nu va fi achitată în termenul stabilit, comanda dvs va fi anulată, iar noi ne rezervăm dreptul de rezeliare a contractului de cumpărare-vânzare.
4.7.) În cazul plăților bancare, cumpărătorul este obligat să achite prețul de achiziție al produselor împreună cu menționarea simbolului variabil al plății. Obligația cumpărătorului de a achita prețul de achiziție este îndeplinită în momentul creditării sumei aferente în contul vânzătorului.
4.8.) Documentul fiscal (factura) va fi emisă cumpărătorului de către vânzător după achitarea prețului de achiziție și va fi trimisă în format electronic la adresa de poștă electronică a cumpărătorului, căci nu dorim ca pentru noi să fie tăiată pădurea.
4.9.) Dacă produsele vor fi expediate și voi nu le ridicați/nu acceptați coletul fără un motiv intemeiat, este pe cheltuiala dvs. Aveți obligația de a ne achita prețul pentru livrare repetată sau pentru livrare prin altă modalitate aleasă.
4.10.) Vă prezentăm aici alte informații obligatorii în conformitate cu Legea nr. 112/2016 Mon. Of., la înregistrarea vânzărilor, suntem obligați să vă eliberăm o chitanță. În același timp, ni se cere să înregistrăm veniturile primite la administratorul fiscal online; în caz de defecțiune tehnică, în cel mult 48 de ore. Acceptând acești termeni și condiții, ne dați și consimțământul dvs. pentru a furniza chitanța în formă electronică.
4.11.) Ținem foarte mult la voi și în magazinul nostru virtual puteți aplica diverse vouchere de reducere. Este important să spunem că voucherele nu pot fi aplicate la produsele care sunt la ofertă specială, promoție sau la reducere, sau care pur și simplu nu sunt selectate ca produse cu reducere.
5.) CÂND PRODUSELE VOR AJUNGE ȘI CÂND VOR FI ALE DVS
5.1.) Uneori se poate întâmpla ca nu reușim și avem nevoie demai mult timp. În general, însă, mărfurile de la noi ajung la dumneavoastră în termen de două-trei zile lucrătoare de la primirea plății, sau pentru ramburs în termen de două-trei zile lucrătoare de la încheierea contractului de cumpărare. Cu toate acestea, nu ne angajăm la nicio dată de livrare.
5.2.) Imediat ce vom preda sau expediem marfa/coletul, ne-am îndeplinit condițiile de livrare în sensul CC. Aceasta înseamnă că riscul de deteriorare a mărfurilor vă trece la dvs, fie prin preluarea coletului, fie prin predarea primului transportator.
5.3.) La preluarea produselor de la transportator, cumpărătorul este obligat să controleze integritatea ambalajului și, în cazul constatării oricăror defecte, să comunice, fără întârziere, acest aspect transportatorului. În cazul constatării deteriorării sigiliului sau elementului care indică deschiderea neautorizată a pachetului, cumpărătorul are obligația să ne contactați pentru următoarea procedură pe numărul: +420 555 333 688. Dupa livrarea coletului/ primirea mărfurilor, vă rugăm să verificați cât mai curând posibil, astfel încât să evităm neplăcerile inutile.
5.4) Pentru siguranță, menționăm acum și aici, cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produsului în momentul achitării totale a prețului de achiziție și după preluarea produselor.
6.) RĂSPUNDERE, DREPTURI DIN EXECUTĂRI DEFECTUOASE
6.1) Suntem responsabili ca mărfurile sunt lipsite de defecte cu caracteristicile obișnuite și în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare. Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru greșelile altora, cum ar fi transportatorii sau furnizorii de servicii de internet. Credem că astfel este corect.
6.2.) Dispozițiile 6.1. din acești TC nu se aplică în următoarele cazuri:
- Pentru produsele vândute la un preț mai mic pentru defectul pentru care a fost stabilit prețul mai mic;
- Pentru uzura produsului apărută prin folosirea obișnuită a acestuia;
- Pentru produsele folosite cu defect sau uzură deja existentă în momentul preluării de către cumpărător sau dacă acestea apar ca urmare a naturii produsului.
6.3.) Dacă credeți că nu am respectat ceea ce am convenit, de exemplu, că bunurile nu au proprietățile pe care ar trebui să le aibă, nu ezitați să ne contactați. Vom răspunde. Aveți obligația de a ne informa cu privire la defectul mărfurilor (reclamație și plângere) fără întârzieri nejustificate, atunci când ați avut ocazia să vă familiarizați cu marfa și să aflați defectul, dar vă rugăm să rețineți că nu mai târziu de șase luni de la data livrarea mărfurilor.
6.4.) Avem câteva modalități de rezolvare a reclamațiilor(plângerilor):
- Pe adresa de email: info@brainmarket.ro;
- Adresa poștală: Cihelni 1733/2, 702 00 Ostrava, Czech Republic;
6.5.) Vă rugăm să ne furnizați următoarele informații pentru a soluționa mai rapid reclamația:
- Datele de identificare: numărul comenzii, nume, prenume, adresa de email, număr de telefon, CUI sau numele societăței;
- Vă rugăm să ne descrieți subiectul plângerii, atașați și documentele care se referă la reclamație și, dacă este cazul, fotografii;
- Spuneți cum doriți să soluționăm plângerea.
6.6.) Pentru a vă asigura că vom soluționa reclamația dvs., vom confirma primirea reclamației în aceeași formă în care am primit-o de la dvs. În confirmare, vă vom spune când a ajuns reclamația dvs., ce conține și opțiunile de soluționare. Vă rugăm să rețineți că în timpul procesării cererii dvs., este posibil să vă cerem câteva completări sau clarificări. Durata de timp în care completați sau specificați reclamația nu se ia în considerare timpul de soluționare a reclamației.
6.7.) Vom soluționa reclamația dvs. în termen de treizeci de zile, înainte însă, vom evalua dacă plângerea este justificată sau nu.
6.8.) După analizare veți primi informații legate de soluționarea plângerii, care vor conține:
- Decizia dacă plângerea este justificată sau nu;
- Motivele care au stat la baza deciziei de emitere;
- Informații privind contestarea deciziilor.
6.9.) Pentru înaintarea și soluționarea plângerilor nu se percep taxe.
6.10.) Se poate întâmpla să nu acceptăm deloc reclamația dvs. Facem acest lucru din trei motive: am procesat deja o plângere similară din partea dvs., am procesat deja aceeași plângere sau faceți o reclamație cu întârziere.
6.11.) Știți care sunt modalitățile de soluționare a reclamației? În cazul în care defectul reclamat pe drept al bunurilor poate fi înlăturat, aveți dreptul să reparăm sau să completăm ceea ce lipsește sau la o reducere rezonabilă la preț. În cazul în care defectul reclamat pe drept al bunurilor este ireparabil și bunurile furnizate nu pot fi utilizate în mod corespunzător, vă puteți retrage din contractul de cumpărare sau puteți solicita o reducere rezonabilă la preț.
6.12.) Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din executări defectuoase sunt reglementate de legislația aferentă (în special prevederile § 1914 - 1925, § 2099 - 2117 și § 2161 – 2174 Codul civil.
7.) COMUNICARE ȘI LIVRARE
7.1.) Trăim în era digitală, cu siguranță va fi mai convenabil pentru noi și pentru voi dacă comunicarea va avea loc pe cale electronică prin intermediul site-ului nostru web și prin e-mail, sau prin telefonul mobil. Prin urmare, vom comunica și ne vom trimite în primul rând documente, notificări, invitații sau alte informații unul altuia pe cale electronică. Dacă acest lucru nu este posibil electronic, putem trimite prin servicii poștale sau personal.
8.) PENTRU CONSUMATORI
8.1.) Să definim mai întâi cine este consumatorul. Așa definește consumatorul § 419 din Codul civil: „Consumatorul este orice persoană care, în afara domeniului activității sale de afaceri sau în afara domeniului exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un antreprenor.“.
8.2.) Consumatorul este considerat de legile noastre drept partea mai slabă, iar partea mai slabă trebuie protejată. O modalitate de protecție este că trebuie să vă informăm despre diferite lucruri. Deci, ce ar trebui să știți::
- Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile convorbirilor telefonice) vor fi suportate de către cumpărător însuși, iar aceste costuri nu diferă de prețurile de bază;
- Vânzătorul nu solicită de la cumpărător un avans sau o altă plată. Acest lucru nu afectează prevederile din Termeni și Condiții privind obligația de a plăti în avans prețul de achiziție al bunurilor;
- În vederea soluționării pe cale extrajudiciară a litigiilor de consum din contractul vânzare, vă rugăm să ne contactați pe adresa de email: info@brainmarket.ro;
- Informații privind soluționarea plângerilor și reclamațiilor vor fi trimise pe adresa de email;
- Aveți dreptul de soluționare extrajudiciară a litigiilor;
- Centrul european de consum Republica Cehă, cu sediul în str. Štěpánská 567/15, CP 120 00 Praga 2, adresa de internet, regulamentul privind soluționarea on-line a litigiilor în materie de consum: https://adr.coi.cz/cs; platforma pentru soluționarea on-line a litigiilor care se află pe adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr; poate fi folosită în rezolvarea conflictelor din contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător;
- Informațiile privind relația juridică (contractul de cumpărare) vor fi stocate electronic la noi;
- Aceste informații nu sunt disponibile publicului;
- La cerere aceste informații vă vor fi trimise;
- Contractul de vânzare-cumpărare, împreună cu termenii și condițiile, sunt redactate în limba cehă;
- În relația cu cumpărătorul, vânzătorul nu are obligații față de acesta care să decurgă dintr-un cod de conduită în sensul § 1826 CC;
- Centrul european de consum Republica Cehă, cu sediul în str. Štěpánská 567/15, CP 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în baza Regulamentului (UE) nr. 534/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea on-line a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/CE (Regulamentul privind soluționarea on-line a litigiilor în materie de consum);
8.3.) Atenţie! Voi, în calitate de consumatori, aveți un avantaj enorm față de voi, în calitate de antreprenori, prin aceea că perioada de șase luni pentru anunțarea unui defect (reclamație) nu vi se aplică, dar dumneavoastră, în calitate de consumatori, vă puteți exercita dreptul de executare defectuoasă (reclamație) în termen de douăzeci și patru de luni de la primirea produselor.
8.4.) Vânzătorul, noi, suntem autorizați să facem afaceri în baza unei licențe. În cadrul sferei sale de competentă, controlul licenței este exercitat de oficiul de licențe competent. Supravegherea domeniului datelor personale o exercită Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal. Inspecția comercială cehă efectuează, printre altele și într-un cadru limitat, supravegherea respectării legii nr. 634/1992 Mon.Of. privind protecția consumatorului, republicată. Inspecția comercială cehă (http://www.coi.cz/) verifică respectările legale privind cerințele tehnice, privind siguranța mărfurilor în cazul mărfurilor alimentare, Autoritatea Cehă pentru Inspecție Alimentară (http://www. szpi. gov. cz).
8.5.) Cumpărătorul, în conformitate cu prevederile art.9 și urm. din OUG nr. 34/2014, are dreptul să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la preluarea produselor, în timp ce, în situația în care obiectul contractului de vânzare-cumpărare reprezintă câteva tipuri de produse sau livrarea a mai multor piese, acest termen începe să curgă de la data preluării ultimei comenzi de produse. Pentru confortul dvs., am pregătit un formular pe site-ul nostru care vă va ghida prin procesul de returnare. Pentru a vizualiza formularul online, faceți clic aici. Selectați „Retur”.
8.6.) Dacă decideți să vă retrageți din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 8.3. dintre aceste TC, rețineți că trebuie să ne returnați bunurile achiziționate fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare. Același lucru este valabil și pentru rambursarea banior după primirea produselor.
8.7.) Retragerea din contractul de cumpărare înseamnă de fapt că ne returnați bunurile nedeteriorate și vă oferim prețul (banii), din care vom deduce costurile de transport și de plată. Cumpărătorul suportă costurile legate de returnarea mărfurilor. Dacă ne returnați bunurile deteriorate, să ne întelegem, suntem îndreptățiți să compensăm unilateral valoarea posibilă a prejudiciului cauzat bunurilor cu cererea (reclamația) pentru returnarea prețului acesteia.
8.8.) Generozitatea are limite. Vă rugăm să rețineți că, în conformitate cu § 1837 din CC, nu vă puteți retrage din contractul de cumpărare, printre altele, atunci când ați achiziționat bunurile:
- Fabricate în funcție de cerințele specifice ale consumatorului, de mărfuri personalizate sau de mărfuri destinate în mod specific unui consumator;
- Care sunt supuse unei deteriorări rapide a calității sau distrugerii;
- Care datorită naturii lor după livrare, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri;
- Închise într-un ambalaj de protecție care nu este adecvat pentru returnare din motive de sănătate sau de igienă și al cărui ambalaj de protecție a fost compromis după livrare.
8.9.) Dacă un cadou este furnizat cumpărătorului împreună cu bunurile comandate, contractul de cadou dintre vânzător și cumpărător este încheiat cu condiția ca, dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de dar pentru un astfel de cadou încetează să fie valabil iar cumpărătorul este obligat să întoarcă împreună cu bunurile comandate și cadoul oferit.
8.10.) În cazul în care comandați un produs care conține alcool (de exemplu, vin), la predarea coletului, curierul vă va verifica vârsta din cauza interzicerii vânzării de alcool persoanelor sub 18 ani.
9.) DISPOZIȚII FINALE
9.1.) Înțelegerile, acordurile stabilite între noi prin email, au prioritate față de acești TC.
9.2.) Din când în când, este necesar să schimbăm TC magazinului într-o măsură rezonabilă. Dacă ajungem la părerea că este nevoie de o îmbunătățire sau altă modificare, vom lansa o versiune modificată a TC. Vă vom anunța despre noii termeni pe pagina web și prin e-mail. Într-un astfel de caz, aveți dreptul de a refuza modificarea și de a anula Contul meu.
9.3.) Dacă vreo prevedere devine invalidă sau ineficientă din cauza unei modificări a reglementărilor legale sau a altor motive, celelalte prevederi rămân valabile, dacă acest lucru nu contravine scopului lor și dacă nu sunt prevederi care nu pot fi separate de celălalt conținut al TC.
9.4.) Contractul de cumpărare, din care fac parte acești TC, este reglementat de legea Republicii Cehe, iar toate litigiile care decurg din acest contract vor fi soluționate de instanțele competente din Republica Cehă. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci suntem de acord că relația este în continuare guvernată de legea cehă. Voi, în calitate de cumpărător consumator, nu sunteți lipsit de protecția pe care vi le oferă prevederile ordinii juridice, de la care nu este posibil să vă abateți contractual, și care, în lipsa alegerii legii, s-ar aplica altfel conform prevederilor art. 6 alin. 1 din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 593/2008 din 17 iunie 2008 privind legea care reglementează obligaţii contractuale (Roman I).
9.5.) Drepturile noastre, care prin natura lor sunt destinate să dureze chiar și după încetarea contractului de cumpărare, rămân valabile și executorii după încetarea lor.
9.6.) Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări a circumstanțelor în sensul § 1765 paragraful 2 din Codul civil.
9.7.) Informații privind protecția datelor dumneavoastră personale pe care le vom procesa pot fi găsite în Politica de confidențialitate, Protecția datelor cu caracter personal. Le puteți găsi pe interfața web.
9.8.) O parte a acestor Termeni și condiții sunt următoarele anexe:
- Protecția datelor cu caracter personal
- Formular retragerea din contract
- Acești TERMENI COMERCIALI AI MAGAZINULUI NOSTRU VIRTUAL E-SHOP devin valabili și în vigoare începând cu 30.07.2019.
BrainMarket.cz
BRAINMARKET
Ing. Jiří Votava, fondator/administrator