Stimulează-ți imunitatea cu aceste produse.
Asistenţă pentru clienţi:info@brainmarket.ro

Reclamații și retururi

Returnări și reclamații

 

Completați formularul

Cum procedăm?

Completați datele necesare în formularul corespunzător, indicând motivul reclamației sau al returnării. După trimiterea formularului, veți primi un e-mail de confirmare cu pașii următori și instrucțiunile necesare.
2
Ambalați produsul
Ambalați cu grijă produsul în ambalajul original sau într-un alt ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Asigurați-vă că ambalajul este sigur și rezistent. În cazul unui produs spart, de exemplu un pahar, alegeți opțiunea de expediere "proprie" și trimiteți-ne doar fotografii. Nu este nevoie să ne trimiteți cioburi pentru noroc. :-)
3
Trimiteți-ne produsul
Lăsați curierul să ridice coletul de la adresa aleasă de dumneavoastră sau duceți-l la un punct Zásilkovna (în funcție de alegerea dumneavoastră). Coletul expediat trebuie să aibă adresa corectă pe care ați primit-o de la magazinul online. Păstrați dovada expedierii ca dovadă a returnării produsului și pentru a urmări coletul.
4
Așteptați rambursarea
După primirea și verificarea produsului returnat, magazinul online vă va informa despre acceptarea reclamației sau a returnării. Procesul de rambursare poate dura câteva zile, de obicei nu mai mult de 14 zile. Veți primi banii în contul din care ați plătit inițial produsul.
Icon
98% satisfacție
în gestionarea reclamațiilor
Icon
97% din reclamații rezolvate în 10 zile
Încercăm să fim rapizi
Icon
Asistență premium pentru clienți
Ne pasă de dumneavoastră
Icon
30 de zile pentru returnarea produsului
Aveți timp să vă gândiți bine
Icon
Costurile de returnare sunt suportate de noi
Și acest lucru întotdeauna

Formulare pentru returnare și reclamație

 

Opțiuni de expediere

GLS
Mai multe informații Mai puține informații

Curierul va veni să ridice coletul la adresa aleasă de dumneavoastră, aducând și eticheta de expediere. Trebuie doar să ambalați coletul și să-l predați curierului. În formular, veți alege data la care curierul trebuie să ridice coletul.

Zásilkovna
Mai multe informații Mai puține informații

Duceți coletul ambalat la orice punct Zásilkovna, unde îl vor prelua și ni-l vor trimite.

Întrebări frecvente

Cum pot face o reclamație sau returna un produs?

Prin intermediul formularului pentru reclamații și returnări sau prin e-mail la info@brainmarket.ro.

Cât timp am la dispoziție pentru a returna un produs?

Aveți la dispoziție 30 de zile de la primirea coletului pentru a returna produsul.

Cine suportă costurile de returnare a produsului?

Costurile de expediere prin GLS sau Zásilkovna sunt suportate de noi. Dacă doriți să expediați prin altă companie, puteți face acest lucru, dar în acest caz suportați dumneavoastră costurile și vă rugăm să trimiteți coletul la adresa Cihelní 3286, Ostrava 702 00. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți și numărul de urmărire.

Cum trebuie să ambalez produsul pentru returnare?

Vă rugăm să ambalați produsul în mod corespunzător, astfel încât coletul să nu se deterioreze în timpul transportului de retur. Dacă este necesar, securizați conținutul cu material de ambalare adecvat, astfel încât produsul și toate părțile sale să fie suficient protejate împotriva efectelor externe ale transportului. Faceți fotografii ale produsului înainte și în timpul ambalării. Păstrați-le pentru cazul în care coletul ar ajunge deteriorat.

Când voi primi banii înapoi?

Fondurile vor fi creditate în termen de cel mult 14 zile de la primirea produsului. Cu toate acestea, de obicei reușim să facem acest lucru mai devreme.

Ce trebuie să fac dacă nu primesc e-mailul de confirmare după trimiterea formularului?

Scrieți-ne la info@brainmarket.ro.