Reclamații și retururi
Returnări și reclamații
Cum procedăm?
Formulare pentru returnare și reclamație
Opțiuni de expediere
Curierul va veni să ridice coletul la adresa aleasă de dumneavoastră, aducând și eticheta de expediere. Trebuie doar să ambalați coletul și să-l predați curierului. În formular, veți alege data la care curierul trebuie să ridice coletul.
Duceți coletul ambalat la orice punct Zásilkovna, unde îl vor prelua și ni-l vor trimite.
Întrebări frecvente
Prin intermediul formularului pentru reclamații și returnări sau prin e-mail la info@brainmarket.ro.
Aveți la dispoziție 30 de zile de la primirea coletului pentru a returna produsul.
Costurile de expediere prin GLS sau Zásilkovna sunt suportate de noi. Dacă doriți să expediați prin altă companie, puteți face acest lucru, dar în acest caz suportați dumneavoastră costurile și vă rugăm să trimiteți coletul la adresa Cihelní 3286, Ostrava 702 00. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți și numărul de urmărire.
Vă rugăm să ambalați produsul în mod corespunzător, astfel încât coletul să nu se deterioreze în timpul transportului de retur. Dacă este necesar, securizați conținutul cu material de ambalare adecvat, astfel încât produsul și toate părțile sale să fie suficient protejate împotriva efectelor externe ale transportului. Faceți fotografii ale produsului înainte și în timpul ambalării. Păstrați-le pentru cazul în care coletul ar ajunge deteriorat.
Fondurile vor fi creditate în termen de cel mult 14 zile de la primirea produsului. Cu toate acestea, de obicei reușim să facem acest lucru mai devreme.
Scrieți-ne la info@brainmarket.ro.