BrainMarket se schimbă
BrainMarket se schimbă
permiteți-mi să împărtășesc cu voi ceva la care am lucrat intens în ultimele luni – rebrandingul magazinului nostru online BrainMarket. Poate că ați observat deja că ne schimbăm și aș dori să vă explic de ce am decis să facem acest mare pas.
Creșterea și evoluția brandului
BrainMarket a apărut acum șapte ani cu un scop clar: să vă aducă produse de calitate, care susțin sănătatea, bunăstarea și dezvoltarea voastră personală. De-a lungul anilor, însă, ne-am extins – sortimentul, oferta de servicii și comunitatea din jurul nostru. Ceea ce a început ca un mic proiect în garaj a crescut într-un brand prezent în 9 țări, cu peste 100 de angajați. Așadar, vechiul nostru logo și identitatea vizuală nu mai puteau reflecta pe deplin cine suntem astăzi.
O comunicare mai bună cu voi
Ne dorim ca brandul nostru să exprime mai bine valorile noastre – calitatea, încrederea, inovația și, mai presus de toate, grija de primă clasă față de voi, clienții noștri dragi. Noul stil vizual ne va permite să comunicăm mai bine cine suntem și ce vă putem oferi.
O experiență mai simplă și mai clară
Parte a rebrandingului este și dorința de a simplifica și de a face totul mai transparent. Vrem ca pentru voi să fie o plăcere să faceți cumpărături pe BrainMarket, atât din punct de vedere vizual, cât și funcțional.
Un angajament pentru viitor
Noul aspect nu înseamnă doar schimbarea unui logo – este o reflectare a viziunii noastre pentru viitor. Ne dorim să vă oferim în continuare doar ce e mai bun, să ne îmbunătățim neîncetat și să fim un sprijin de încredere în drumul vostru către o viață sănătoasă și armonioasă.
Ce nu se schimbă
Rămânem fideli valorilor pe care am construit BrainMarket:
Vă mulțumim pentru încredere,
pe care ne-o acordați și sperăm că noul nostru stil vizual vă va plăcea la fel de mult pe cât ne place nouă. Sprijinul vostru este forța care ne motivează să ne depășim constant limitele, pentru a fi și mai buni pentru voi. BrainMarket nu a fost niciodată doar despre produse – este în primul rând un loc care unește oamenii ce împărtășesc aceleași valori.
Feedbackul vostru este extrem de important pentru noi. Așteptăm cu nerăbdare părerile voastre despre noua înfățișare, fie că este vorba despre logo, design sau impresia generală privind rebrandingul.
Jiří Votava
Fondatorul BrainMarket