BrainMarket se schimbă! Pentru mai multe informații: fă clic aici

FAQ

Comenzi și plăți
Reclamații
Produse
Comenzi și plăți
Ce plăți acceptați?
Puteți plăti online, folosind un portal de plată.
Ce transportatori oferiți?
Puteți alege transportatorul Packeta - punct de distribuție sau livrare la domiciliu.
Nu pot selecta plata la livrare. Ce este aceasta?
Pentru unele produse nu puteți alege plata ramburs, deoarece sunt produse perisabile, cum ar fi kombucha, NMN sau unele tipuri de probiotice. În caz de neacceptare a expedierii, produsele s-ar strica în urma transportului lung până la noi.
Am selectat plata prin intermediul gateway-ului de plată, dar nu s-a încărcat.
În cazul în care sistemul nu vă redirecționează către gateway-ul de plată, vă vom trimite automat un link către gateway-ul de plată în aproximativ 25 de minute. Alternativ, pentru a grăbi lucrurile, puteți trimite un e-mail și vă vom trimite linkul cu promptitudine. Nu este nevoie să anulați comanda.
Pot adăuga un produs la comanda mea dacă am plasat deja o comandă?
În cazul în care comanda nu este plătită, puteți adăuga un produs la aceasta. În caz contrar, din păcate, nu se mai poate interveni asupra comenzii, deoarece se creează automat o factură.
Cât timp durează să primesc comanda mea?
În mod normal, transportatorii au la dispoziție 2-3 zile lucrătoare pentru a livra coletul de la data expedierii noastre.
În ce țări livrați și cum pot crea o astfel de comandă?
Expedim comenzi în toate țările UE. Dacă doriți să vă expediați comanda în afara Republicii Cehe, Slovaciei, Poloniei, Ungariei sau României, vă rugăm să ne contactați la info@brainmarket.ro. Vă rugăm să scrieți în e-mail ce doriți să aveți în comandă. Un coleg va crea comanda, va afla prețul specific de expediere și va trimite instrucțiunile de plată.
Reducerea pentru prima mea achiziție nu a sosit. Cum să procedez?
Reducerea pentru prima mea achiziție nu a sosit. Cum să procedez? În primul rând, vă recomandăm să verificați dosarul Spam din căsuța de e-mail. Este posibil să constatați că reducerea a căzut acolo. Dacă nici acolo nu se află, nu ezitați să ne contactați prin e-mail. În cazul în care comanda nu este deja plătită, vom fi bucuroși să deducem reducerea în comanda dvs.
Unele articole din comanda dvs. nu pot fi reduse folosind un cod de reducere. De ce?
Dacă nu se deduce reducerea la un produs este pentru că produsul este deja la preț de vânzare sau este unul dintre produsele care nu sunt acoperite de reducere. Dacă există orice altă problemă cu decontarea codului, nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență prin e-mail.
Acceptați carduri benefit plus?
Din păcate, nu acceptăm carduri benefit plus.
Reclamații
Mi-au sosit bunurile stricate. Cum să procedez?
Dacă ați despachetat comanda și constatați că vreunul dintre produse este deteriorat, vă rugăm să faceți fotografii ale produselor aflate încă în cutie și să ne trimiteți fotografiile direct la info@brainmarket.ro . Alternativ, puteți completa formularul de reclamație, care poate fi găsit aici https://www.brainmarket.ro/reclamatii-si-retururi/?retino-portal-b5a0-url=/ro/portal/iframe/e0f1aabe-a2e3-4ea0-97b3-cc435d9c94cc/.
Comanda este vizibil deteriorată în momentul în care este predată de la transportator. Cum ar trebui să procedez?
Dacă observați la primirea coletului că acesta este deteriorat, pur și simplu nu îl acceptați. Comanda ne va fi predată înapoi de către transportator, iar noi o putem revendica. Desigur, vă vom trimite imediat o nouă comandă.
Ce este asigurarea coletelor?
Dacă alegeți asigurarea coletelor în comanda dvs., înseamnă că vă vom trimite imediat un nou colet în cazul în care transportatorul pierde coletul. Nu este nevoie să așteptați o declarație din partea transportatorului și întregul proces este mult mai rapid.
Nu mi-am primit comanda. Cum ar trebui să procedez?
Dacă încă nu v-ați primit comanda, vă rugăm să ne contactați prin e-mail (info@brainmarket.ro) și vom verifica cu transportatorul cât mai curând posibil pentru a afla unde se află coletul. Este posibil ca pachetul să fi fost deteriorat sau pierdut în timpul transportului.  
Comanda pe care am primit-o conține un produs diferit de cel pe care l-am comandat.
În cazul în care comanda primită conține un alt tip de produs decât cel specificat în comandă, nu ezitați să ne contactați. Vom afla ce s-a întâmplat în timpul împachetării și, dacă vom găsi o eroare, ne vom asigura că produsul corect este expediat cât mai curând posibil.
Magneziu
Cum putem obține 164 mg de magneziu într-o capsulă de malat de magneziu, care are 1000 mg?
La o puritate de 100%, malatul de magneziu are 15,54% magneziu pur. Din păcate, nu este niciodată posibil să se obțină malat de magneziu 100% pur, deoarece malatul de magneziu este fabricat din oxid de magneziu, lăsând în el câteva procente reziduale de oxid de magneziu, ceea ce crește conținutul de magneziu elementar. Conform legislației, valoarea magneziului elementar se încadrează în limitele de toleranță (+/- 30%). Acest lucru este similar pentru alte forme de magneziu.
Care este diferența dintre diferitele forme de magneziu?

Cele mai bune forme de magneziu includ bisglicinatul de magneziu, malatul de magneziu și L-treonatul de magneziu. Toate acestea sunt forme perfect absorbabile, dar fiecare formă este mai potrivită pentru ceva diferit. În cazul în care aveți nevoie să refaceți nivelul de magneziu din organism, forma ideală este bisglicinatul, pe care îl puteți găsi sub denumirea Performance Magnesium. Această formă este potrivită dacă suferiți de crampe, contracții musculare, ticuri sau dacă sunteți activi fizic. Se administrează după-amiaza, după un antrenament sau altă activitate fizică. A doua formă de malat de magneziu este o formă energizantă de magneziu care este suplimentată cu acid malic. Împreună, ele formează o combinație care susține producția de energie celulară (ATP).

Se administrează dimineața și este potrivit pentru cei care au nevoie de un impuls de energie dimineața. Pe e-shop îl puteți găsi sub denumirea Energy Magnesium. Una dintre formele relativ noi de magneziu este L-treonatul și este singura formă de magneziu care traversează bariera hemato-encefalică direct în creier, unde provoacă calmare și favorizează un somn mai bun. Această formă poate fi găsită pe e-shop sub denumirea Sleep Magnesium și este potrivită pentru cei care suferă de stres sau anxietate, pentru persoanele care doresc să stimuleze funcția cognitivă în timpul zilei sau pentru a promova un somn mai bun. Se administrează cel mai frecvent seara, când ameliorează stresul și oferă un efect calmant. De asemenea, poate fi luat dimineața, dacă aveți nevoie să vă reglați fin concentrarea în timpul zilei.

Pot să combin diferite forme de magneziu în timpul zilei?
Categoric da. Magneziul este unul dintre mineralele implicate în peste 300 de reacții biologice. Deși este un mineral indispensabil pentru toate sistemele organismului, este, de asemenea, unul dintre cele mai deficitare minerale la nivelul populației. De aceea, puteți combina toate cele trei forme și le puteți lua în funcție de doza indicată pentru fiecare magneziu.
Enzimele digestive și probioticele
Care este diferența dintre probiotice și enzimele digestive?
Probioticele sunt bacterii vii care favorizează sănătatea și care sunt esențiale pentru sănătatea întregului sistem digestiv. Acestea formează o simbioză, iar sănătatea sistemului digestiv depinde de momentul în care microbiomul (ansamblul de bacterii benefice și dăunătoare) este în echilibru. Acesta se găsește în multe alimente, dar, din păcate, nu este întotdeauna suficient. Mai ales în cazul afecțiunilor cronice sau după administrarea de antibiotice. În aceste cazuri, este necesar să se suplimenteze cu probiotice. Enzimele digestive sunt molecule care ne ajută să descompunem corect alimentele, astfel încât acestea să nu rămână în stomac mai mult decât este necesar. Atunci când propriile enzime digestive nu funcționează corect, este posibil să aveți dureri de stomac, arsuri la stomac sau reflux.  
Pot fi combinate enzimele digestive și probioticele? Și când să le luați?
Da, se pot. Vă recomandăm să luați enzimele digestive înainte de mese și probioticele după mese. Dacă luați antibiotice în același timp, vă recomandăm să luați probioticele la cel puțin 4 ore distanță.
Nu se vor deteriora probioticele în timpul transportului?
Probioticele sunt stabile pe vremea rece a toamnei, iernii și la începutul primăverii. În timpul verii, expediem probioticele cu o placă de răcire pentru a preveni deteriorarea.
Vitamine
Care este diferența dintre vitamina C clasică și forma lipozomală?
Pe scurt, absorbția. Forma lipozomală este unică prin faptul că "înfășoară" întreaga vitamină într-un înveliș de fosfolipide. Fosfolipidul este o componentă obișnuită a celulelor noastre. În acest ambalaj, el livrează în siguranță vitamina C acolo unde îi este locul. Fosfolipidele ingerate sunt apoi folosite de organism. Absorbția vitaminei C lipozomale este de până la 93%, în comparație cu vitamina C convențională, care are o rată de absorbție de aproximativ 10%.  
De ce nu se folosește forma lipozomală în producția de vitamina D3?
Vitamina D este o vitamină liposolubilă, așa că, dacă este administrată după mese, nu există nicio problemă de absorbție. Diferența dintre vitamina D convențională și vitamina D lipozomală constă în unitățile de procente în favoarea celei lipozomale. Astfel, prețul produsului ar fi mai mare, cu o diferență minimă în ceea ce privește absorbția.
Cum rămâne cu dozarea vitaminei D3?
Conform legislației, doza zilnică recomandată este de 600 UI. Cu toate acestea, studiile au arătat că cele 600 UI recomandate nu sunt suficiente pentru a satisface nevoile unei persoane sănătoase. Potrivit studiului, doza ar trebui să fie de aproape 15 ori mai mare, adică 8895 UI pe zi.
De ce vitamina D3 împreună cu K2?
Vitamina D3 împreună cu K2 acționează în mod sinergic. Vitamina K2 previne calcifierea vaselor de sânge (calcifierea vaselor de sânge) și, în plus, ajută la transportul calciului acolo unde îi este locul, adică în țesutul osos, în dinți etc. Cu toate acestea, vitamina K2 poate fi contraindicată pentru unele persoane din motive de sănătate. Prin urmare, am creat o variantă de vitamina D3 chiar și fără K2.
CéBéDé
Picăturile Cébédé sunt doar pentru aromaterapie?
În conformitate cu legislația cehă, Cébédé și picăturile Cébédé sunt destinate doar pentru aromaterapie, orice altă utilizare este la discreția personală.
Care sunt diferențele dintre picăturile Cébédé și Cébégé?
Ar trebui să alegeți în funcție de scopul fiecărei picături. Picăturile diferă în ceea ce privește proporția de terpene pe care o conțin și, prin urmare, fiecare picătură este mai potrivită pentru un scop ușor diferit. Pentru a facilita navigarea între picături, am ales nume precum Day, Night sau Relax sau altele.
Picăturile Cébédé și Cébégé conțin TéHáCé?
Da, însă conținutul de TéHáCé pe care îl conțin se încadrează în limita legală de 1%.
NAC și glutation
Care este diferența dintre NAC și Glutation?
NAC sau N-Acetilcisteina este un precursor al glutationului. Acest lucru înseamnă că organismul transformă NAC în glutation. Glutationul ușurează munca organismului și lasă această conversie în afara procesului.
Când să preferați Glutationul în locul NAC?
Glutationul este recomandat persoanelor în vârstă sau celor care suferă de probleme acute care trebuie abordate imediat. Ca măsură preventivă, NAC este recomandată pentru persoanele tinere și de vârstă mijlocie.
Întrebări suplimentare
Ce ar trebui să folosesc pentru a alege ochelarii de blocare a luminii albastre?
Este o idee bună să alegeți ochelarii în funcție de momentul din zi în care doriți să îi folosiți. Ochelarii cu un grad de blocare de 80% și mai mare sunt pentru a fi folosiți numai seara, deoarece ajută la blocarea luminii albastre omniprezente care inhibă producția de melatonină în creier. Prin blocarea luminii albastre, producția de melatonină va începe, ceea ce va duce la o adormire mai bună și mai rapidă, precum și la un somn de mai bună calitate și mai profund. Ochelarii cu blocaj de 20-40% sunt concepuți în primul rând pentru a proteja ochii de lumina albastră la care suntem adesea expuși ore întregi la locul de muncă.
Care este diferența dintre produsele Testoboss și Testamento și pot să le folosesc împreună?
Testamento a fost creat cu gândul la optimizarea sistemului hormonal atât la bărbați, cât și la femei. Este un complex de substanțe naturale care, împreună, afectează pozitiv echilibrul hormonal, iar produsul este conceput pentru toți cei care sunt tulburați de simptome de dezechilibru hormonal. Testoboss este un produs creat pentru bărbați, a cărui compoziție include plante selectate care au proprietăți afrodisiace, susțin fertilitatea, potența, sănătatea genitală și libidoul. Ambele produse pot fi utilizate împreună.
Care este diferența dintre NMN și NAD+?
NAD+ este o moleculă foarte importantă care, pe lângă producerea de energie, este implicată și în alte procese, cum ar fi repararea ADN-ului sau ca prevenție a bolilor neurodegenerative. Cu toate acestea, NAD+ este o moleculă prea mare pentru a intra în celulă. Prin urmare, trebuie mai întâi să fie transformată în NMN. Odată ce NMN intră în celulă, acesta este transformat în NAD+. NMN este mai biodisponibil, ceea ce înseamnă că organismul îl poate transforma cu ușurință în propriul NAD+. Administrarea unui precursor, cum ar fi NMN, este cea mai ușoară și cea mai bună modalitate de a crește nivelul de NAD+.
De ce este scris pe produs că trebuie consultat un medic pentru utilizare?
Acesta nu este un caz excepțional. În cazul suplimentelor alimentare, această etichetă este impusă de legislație și, prin urmare, trebuie să apară pe toate produsele.